Hey lightworker babe

Jeg ved, at det ikke er tilfældigt, at du er landet her på siden – for universet guider os altid lige derhen, hvor det er meningen, at vi skal være.

Jeg er også overbevist om, at du allerede ved, at du er lysarbejder. Selv hvis dit ego har modstand på det og dit hoved ikke helt forstår det, så er jeg sikker på, at du mærker det.

Sandheden er, at sansestærke sjæle som du og jeg ikke er sat her i verden for at bruge vores hoved til at regne alting ud. Vi er her for at mærke, føle og sanse os frem til svarene.

Vi er ikke her for at følge normen og tilpasse os systemet. Vi er her for at skabe vores egen vej.

Vi er ikke her for at gøre det, der er logisk. Vi er her for at gøre det, der føles rigtigt.

Det er dét, der er vores superpower.

Så velkommen i klubben, lightworker babe! Du er landet det helt rigtige sted 👽⚡️

Vi er den familie, du ikke anede du havde

Lightworker Klubben er mere end bare et spirituelt community. Det er en familie.

Her er der plads til din rebelske sjæl og skøre intuitive fornemmelser, som resten af verden har svært ved at forstå.

Alt det som samfundet ville give dig en diagnose for og dulme med piller, er det vi skruer op for i Lightworker Klubben.

Her bliver du gang på gang bekræftet i, at du er lige præcis, som du skal være.

Og jo mere du tør at være dig, jo mere lyser du verden op.

Bliv en del af vores lightworker familie (less space with alien emoji)

Lightworker Klubben er et gratis community for dig, der mærker et kald på at lyse verden op med alt det, du har på hjertet.

Magien sker i vores private Facebookgruppe, hvor jeg går live hver fredag klokken 17:00.

Her stiller jeg ind og kanaliserer det, der skal igennem – eventuelt en energivejrudsigt, et lightworker boost, nye downloads fra spirit eller en anden form for magi, som jeg henter ned specielt til medlemmerne af gruppen.

Gruppen fungerer med andre ord som en portal fyldt med divine budskaber, guidance og magi.

Du kan se frem til at blive holdt i et kærligt space fyldt med sansestærke hjertekvinder, der ligesom dig mærker et kald på at lyse verden op med den, de er, og det, de har på hjertet.

Her er der plads til  h e l e  dig, og du er til hver en tid velkommen til at dele dine intuitive downloads, følelser og dybe soul callings med os. Jeg garanterer dig for, at du kun vil blive mødt med kærlighed og virtuelle kram!

Xoxo Amanda

Join familien, babe!